Friday, January 23, 2009

16 Januari 2009 / 19 Muharam 1430

Merentas Desa Peringkat SMK KKB '09


Majlis Penyampaian Hadiah Pemenang Merentas Desa


Program Merentas Desa Peringkat Sekolah SMK Kuala Kubu Bharu berlangsung pada hari ini, sememangnya semua guru masing-masing bertugas, tidak terkecuali juga aku dan rakan-rakan sepritikum aku. Jadi hari ini tidak ada lah sesi pembelajaran macam hari-hari biasa. Aktiviti yang berlangsung seawal pukul 8 pagi hinggalah majlis penyampaian hadiah kepada pemenang larian merentas desa yang berlarutan sehingga pukul 11.30 tengahari. Hari ini program atau sesi bimbingan dan kaunseling tidak dapat aku jalankan, mestilah budak-budak ni kepenatan. Walau apapun, malam ini bermulalah program yang aku nanti-nantikan iaitu Orentasi Pelajar Asrama, yang sememangnya pengisian yang paling penting bagi pritikum aku kali ini. Alhamdulilah ia bermula dengan baik sekali.

Orientasi Pelajar Asrama Bermula

1 comment:

Faridah Zayla said...

It's very nice muharam,dont forget to visit MY zroogle